بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


ساموئل بازيکن روز دربي!

به شخصه فکر ميکنم اگر اتفاق خاصي پيش نياد در دربي پيش رو ساموئل بازيکن خارجي و با کيفيت استقلال مي تواند برگ برنده استقلال و امير قلعه نويي باشد. در بازي رفت همه ما يادمان هست که قلعه نويي بعضی بازيکنان خود را از جمله مجتبي جباري،خسرو حيدري،ميلاد ميداوودي،کيانوش رحمتي و ...را به دليل مصدوميت در اختيار نداشت و بازيکناني چون جواد نکونام ، توزي،بيک زاده و ...نيز هنوز در ترکيب تيمش جا نيفتاده بودند.براي همين در انتهاي بازي اميرخان را به استفاده از سيستم دفاعي و ترکيبي که براي نباختن به زمين رفته بود،متهم کردند!
اما در بازي برگشت امير دست و بالش روي نيمکت بسيار باز است و مي تواند با ترکيب و تاکتيکهاي متفاوتي در اين ديدار پاي بگذارد و در طول جريان بازي تکتيکهاي خود را بنا بر وضعيت و جريان بازي عوض کند.لذا ساموئل از آن دسته بازيکنانيست که در سيستمهاي مختلف و پستهاي زيادي مي تواند عصاي دست امير قلعه نويي باشد.
به نظر بنده دربي برگشت را مي توان يک روز به يادماندني براي ساموئل پيش بيني کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 23 / 10 / 1391برچسب:دربی 76,استقلال,ساموئل,بازیکنان خارجی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com